Media to doskonały środek dochodu

39Każdy pieniądz się liczy dla ludzi, a szczególnie dla tych, którzy narzekają na ciągły ich brak. Ludzie wiedzą, co to znaczy pieniądz i oszczędzają jak tylko się da. Za odpowiednio zaoszczędzoną ilość pieniędzy można spróbować otworzyć własny interes, a dzięki temu można albo zarobić krocie, albo po prostu utopić pieniądze w nieopłacalnym interesie. Moim zdaniem, jeżeli będziemy chcieli wejść w rynek mediów to na pewno nie stracimy, ponieważ w dzisiejszym świecie media są to dziedziny przemysłu, który z całą pewnością przyniesie jakiś zysk. Oczywiście musimy mieć odpowiednią siłę przebicia i mieć, co pokazać. Najważniejsze jest przykuć uwagę widza, a reszta załatwi się sama. Media są bardzo rozbudowane w dzisiejszych czasach, a więc wchodząc na rynek musimy mieć coś oryginalnego, ponieważ bez tego nie ma, co próbować. Zarabiając pieniądze powinniśmy pamiętać również o tym, że liczy się uczciwość i prawda w przekazywanych informacjach, ponieważ jak sami wiecie media to środki przekazu. Skrót literowy pochodzący z angielskich słów, czyli nic innego jak „Public relations”. Oznacza to nic innego w przetłumaczeniu na język polski jak kontakty z otoczeniem. Ogólnie definicji na temat public relations jest bardzo dużo i pochodzą one od wielu słynnych badaczy zjawisk społecznych, ale ogólna idea jest w nich wszystkich taka sama, a mianowicie chodzi o to, że Temat ten dotyczy się kształtowania stosunków, jakie panują między publicznie działającym podmiotem, a oczywiście otoczeniem, w jakim działa dany podmiot. Oczywiście możemy tą sytuację porównać do partii politycznych i ich wyborców. Chodzi tutaj o to, że partia stara się wywrzeć jak największy wpływ na daną grupę społeczeństwa, tak właściwie w celu osiągnięcia jak największej popularności, która przyniesie im określone dobra. Oczywiście wywieranie wpływu może mieć kilka postaci, może ono polegać między innymi na tym, że partia będzie obiecywała, że dokona czegoś, czy wda jakąś ustawę w imieniu społeczeństwa w zamian za głosy wyborców.

, , , , , , , ,